Snart är det fredag!

2015



...och ytterligare en lördag där jag jobbar 10h...
 
Hej! Dagen idag har varit min längsta jobbdag på hela veckan men oj vad den har gått bra! Bara lite smått med E men annars har dagen gått sååå bra. Usch vad det gör ont i hjärtat att tänka att jag snart åker härifrån och det kommer någon ny som ska ta hand om dom... Iallafall, jobbade 8-9 + 1.30-8.30 typ och började morgonen med att få iväg B till skolan. Sen åkte jag till gymmet och körde ett riktigt bra pass faktiskt! Stolt över mig själv! Kanske kan vara så att jag kommit igång på riktigt nu igen? Hade iallafall varit kul. Efter det åkte jag hem och åt framför ett avsnitt av Greys nere i vardagsrummet. Efter det la jag mig i sängen i typ 10 min innan jag skulle möta upp min värdmamma där hon skulle fixa naglarna för att ta över B, då hon hämtade henne på skolan. Vi åkte hem, åt snack och lite glass och sen var det nap innan de stora kom hem. Då blev det läxor och snack i vanlig ordning och sen iväg på tennis. E fick stanna hemma med sin mamma ochför att locka med mig B fick som varsin liten maom i bilen. Dom godisarna. Dom har något liknande amerikanskt godis som är jätteäckligt så har sagt ett tag att jag skulle få lite från Sverige så dom kunde testa, så det passade bra idag! Sen var det hem för middag för B och E och se skulle även rita teckningar och skriva brev som min värdmamma ska skicka till den nya aupairen som ska komma. Sen åkte vi och hämtade A och sen hem för kakbakning, lite tv och sen läggdags!
 
Allt gick super idag, som jag skrev innan. Så dålig på att njuta i stunden bara, vilket verkligen känns nu när mitt år börjar närma sig sitt slut :(
 
 
 
 
 
Glutenfria cookies så att alla kan äta dom :D Imorgon utlovas det milk and cookies till snack!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?