Torsdag 12/11-15

2015



Jag vet att jag skriver det allt för ofta, MEN VAR FASEN TAR TIDEN VÄGEN???? Imorgon har jag två veckor kvar som aupair, vilket betyder att jag går in i vecka 50, kan inte förstå det...
 
Iallfall så har jag haft en ganska normal torsdag. Skulle egenligen upp tidigt för att få träningen överstökad men då jag inte kunde somna igår så bestämde jag mig för att ställa klockan på 9 istället för att få lite sömn. Vid frukosten köpte jag biljetter till en basketmatch jag och Alina ska gå på imorgon, Austin Spurs och deras öppningsmatch, ska väl bli kul heheh. Sen åkte jag till gymmet och jag hann även handla mat, åka hem och ta en snabbdusch innan jag åkte och hämtade B. Käkade lunch med henne här hemma och sen kom A med bussen 3.15. VI gjorde oss redo för tennis och sen åkte vi och lämnade av A. När vi kom hem igen var Nana där med E då Nana tagit henne till hennes dans. Väl hemma fixade jag middag, lax och potatismos, sååå sjukt gott. I vanligt ordning hoppade E av lycka och B började gråta hahah. Vi han äta och göra lite chores innan min värdpappa kom hem och jag åkte för att hämta upp A. När jag kom hem och hade gett henne mat var jag off. 
 
 
 
Bytte då kläder och åkte till gymmet för att möta Jill och köra lite handstands och marklyt. Nu sitter jag i sängen och har precis duschat :3 Idag ska jag försöka somna tidigare så jag är lite mer utvilat imorgon! Imorgon efter dansen kommer Jill, hennes yngsta värdbarn och Sara hit för att ha julbak, längtar såååå efter lussebullar!
 
Godnatt :*








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?