Resten av onsdagen

2015



Efter att jag hämtat B åkte vi hem och chillade lite innan de stora kom hem. De åt då lyx-snack vid B:s lilla picknickbord som vi tog ner från ovanvåningen, innan det blev läxor. Efter det åkte vi och hämtade upp sakerna vi målade i lördags och de blev väldigt fina, tog ingen bild men ska se om jag kan göra det imorgon. När vi kom hem efter det lagade jag middag med E och sen käkade vi middag. Min värdföräldrar tog sedan med B till ett möte och jag hände med de stora framför tv efter att dom gjort sig redo för sängen. Slutade vid 7.30 istället för 9.30 vilket aldrig är fel. Fortsatte då chilla framför tvn och sen satte jag mig och sökte massa jobb och nu kollar jag PH! 
 
Imorgon blir det morgonträning igen! Godnatt :*
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?