Basketfredag!

2015



Idag hade jag en ganska vanlig fredag faktiskt, om man tänker på jobbtiderna. Jobbade 7.15-5 vilket var helt okej. Innan jag tog med B till dansen så förberedde jag en lussebullsdeg så den skulle vara redo tills Sara, Jill och jills yngsta värdbarn skulle komma och baka. Fick lite panik för jag trodde jag hade för mycket mjöl först, så hällde i lite extra av allt annat och sen fick jag panik igen för att jag insåg att jag inte hade haft i för mycket mjölk från första början. Lussebullarna blev väldigt bra iallafall, och så blev även knäcken och kladdkakemuffinsen vi bakade. Tycker synd om Jill som inte kunde smaka något pga hennes diet. Eller utåt var jag ledsen för hennes skull men på insidan skrattade jag ondskefullt när jag smakade den perfekta knäcken som hon hade gjort.







När de hade åkt hen igen så tog jag och B en nap innan de stora kom hem. Blev då snacks och chores och sen kollade de på TV i 30 min innan vi spelade lite spel tills jag slutade. Efter att jag slutat gjorde jag mig redo för min första basketmatch, någonsin faktiskt, med Alina. Det var Austin Spurs som mötte Texas Legends, inte för att det säger så mycket haha. Men Austin Spirs vann vilket var kul!!









På vägen hem stannade vi till på HEB och handlade saker till smoores och sen mötte vi upp Amanda, Frida och Connie hemma hos oss. Vi satte oss sen nere vid båtarna och åt smoores och snackade skit! Alina smakade sin första smoore och Connie smakade sin första marshmallow??? Galet värre men tydligen så har dom inte det i Chile hahah!





En väldigt mysig fredagskväll! 😍 

Imorgon ska jag sova ut och antagligen sticka till gymmet innan jag börjar jobba klockan 4. Ska nog ta med ungarna till Jill efter middagen då hon också jobbar, och låta ungarna leka till läggdags. Slutar 12 imorgon och jag och Jill är sugna på att ta vara på en av mina få lördagar kvar här, så vi får se vad som händer efter 12! Godnatt 😘



NicoleJoync

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/3v3EZXR]The best products. Hours for darling .to order[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]very fast. Sports accessories .always[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]per day. Action chamber and accessories .always[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]very fast. Clothes for cats .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]per day. Footwear without heel .constantly[/url]




@a


CharlesNut

I have been dreaming about. This kind of detailed information on the forum is excellent and helpful and will help my family and friends in our studies significantly. It seems like this network gained a large amount of info regarding interesting topics and the other links and types of info really show it. I am not browsing websites during the week although when I am bored i'm always hunting for this sort of information and others closely related to it. If you get a chance, check out at my site: carmel social security disability lawyers in El Paso, TX


vam

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/y9mdstbu


MichaelChisk

my friends and I have been looking about. The up to date info on the forum is truely great and helpful and will help my kids and I in our studies quite a lot. It shows that this team has a lot of expertise about the things I am interested in and the other hyper links and types of info really show it. I'm not typically on the web when I am busy but when I have a drink im usually looking for this kind of information and others similarly having to do with it. If someone gets a chance, have a look at my site. buy my inherited home without an agent cash near me in South Fulton Georgia 30337







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?