Onsdag och torsdag!

2015



Onsdag: Jag åkte hem igen efter att jag droppat B på skolan och skypade sen med Alex för att boka det sista för vår resa!! Nu är allt bokat, bankkontot är tomt och vi är taggade! Åh, asså Hawaii?! Har alltid varit en dröm och nu ska jag verkligen dit!!! Undertiden jag skypade kom min värdmamma och sa att hennes föräldrar hämtar B, så började inte förrän 3. Iallafall så tvättade jag barnens lakan och lagade massa mat och fixade snack. Var off vid typ 5 och stack till gymmet för bodypump. På kvällen chillade jag med ungarna och sen sov jag tidigt :D
 
 
När jag skypade med Alex kom Jill förbi med mina böcker! Hon har amazon prime vilket ger gratis frakt så hon fick beställa dom åt mig :D Undrar bara när jag ska läsa dom... xD
 
Torsdag: Jobbade imorse med att ta B till skolan och sen åkte jag till gymmet. Efter det åkte jag hem och duschade och åt och sen kom det två killar med våra nya möbler! 2 nya soffor och en fåtålj, så nice! Egentligen skulle den stora nya soffan upp på ovanvånignen men efter massa försök och massa skrap i väggen insåg dom att det inte gick haha. Min värdmamma var på g att hämta en hammade för att slå hål i väggen där det behövdes, men det gjorde hon aldrig. Antog att det var för mkt ;) En sak jag inte förstår dock är varför de tog upp alla andra delar och kuddar först för att sist ta den stora delen som de inte fick upp? Så fick ju bära ner allt igen hahah. Iallafall kom gamla soffan upp här uppe och båda dom nya stannade nere. Efter det åkte jag och hämtade B och sen tog hon en liten nap. När de stora kom stack E med en kompis för att göra läxor och leka och A stack till tennisen med Alina efter ett tag. Hennes värdbarn har också börjat nu och hennes lektion slutar när A börjar, så vi ska samköra nu! Så behövde inte köra alls idag! När A åkt så började jag och B kolla Ice Age och vi fortsatte kolla efter middagen med E. Min värdmamma hämtade A på tennisen så var off nu när hon kom hem. Hade egentligen planer men det regnar och ingen kunde gå med mig... Roligt liv xD Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir nog att läsa!
 
 
Gjorde Mac n Cheese till ugnarna idag att ha till maten istället för vanlig pasta (okej, lite också för att jag ville ja det, så satans gott!!!!!)



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?