Longhorn Caverns 13/9-15

2015



På söndagsmorgonen gick jag ändå upp hyfsat tidigt och åkte till gymmet för att träna lite. När jag kom hem blev det en snabb dusch och en snabb lunch för att sen åka och hämta upp Alina (eller ja, hon gick ner för gatan till min bill hehe), Jill, Viviane, Natalja och Sara för att sedan köra 1h och 15min till ett ställe som kallas Longhorn Caverns. Typ en grotta som en gång i tiden används som restaurang, bar och dansställe men som sedan köptes upp av staten Texas och nu är ett ställe för alla att komma och besöka. De berättade dock att de fortfarande har vissa event där nere, typ man kan hyra det som en "lokal" och ha event där nere. Vet dock inte hur viktig personen i fråga måste vara eller hyr dyrt det skulle varit ;) Vår guide berättade också att det ibland hålls konserter där nere också. Ändå häftigt! På vägen tillbaka släppte vi av Jill hemma och sen åkte resten av oss och käkade middag på Cheesecake Factory. Sen släppte jag och Alina av alla hemma innan vi också kärde hem. Var så trött på kvällen hahah! Började kolla ett avsnitt av Carrie Diaries och somnade nog runt 10 :)
 
 
 
Update: Fick aldrig några bilder från Jill, så blir dessa två som jag tog!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?