Måndag och tisdag

2015



Måndag: Jag började vid 8 för att ha B och ta henne till skolan innan jag hämtade upp Alina för att åka till vår spanskaklass. Näst sista vilket är nice! Var ändå en rolig lektion och jag kände mig duktig :3 Vår läxa hade varit att vi skulle skriva om vår familj och på lektionen skulle vi läsa upp det högt! Så stolt över hur mkt jag faktiskt lärt mig även om jag inte varit speciellt motiverad. Läraren tvingar oss typ att lära oss haha! Efetr det åkte jag hem för en snabb lunch innan jag hämtade B. Vi fixade lite tvätt och sen hade hon quiet time och jag passade på att ta en mini-nap innan de stora kom hem. Blev då snabbt ombyte för E och sen tog jag och B henne till hennes dans. När vi kom tillbaka hem var de tlite fix till middagen som var köttfärsrester, de stora åt och B grät hahah. Efter att jag sett till att allt var klart så fick jag sluta tidigare. Stack då till gymmet för Bodypump och sne lite häng med Jill på gymmet efter!
 
Tisdag: Jobbade även 8-9 idag med att ta B till skolan. Sen stack jag till gymmet och körde lite cardio innan jag tog en sväng in på heb för att handla lite mat. När jag kom hem åt jag lunch och sen började jag packa väskorna jag ska skicka med pappa när de kommer IMORGON!!!! Fattar inte så galet!!! 
 
Sen hämtade jag upp B och la henne för en nap och jag tog det lite lugnt jag med. När de stora kom blev det snack och läxor innan min värdmamma tog A till hennes tennis. E och B hade redan gjort klart alla sina chores för idag så de fick kolla lite tv innan maten. (Vi har ett nytt chores-schema här hemma nu där min värdmamma skrivit upp olika chores alla kan välja mellan, olika för varje barn, och de måste gör tre om dagen för att få kolla på tv). Medan de kollade tv, fixade jag maten och vi käkade innan vi alla åkte för att hämta A. När vi sen kom hem skulle A äta och duscha och de andra två lekte innan det var läggdags. Var den off vid 9 men hade reda då suttit en stund och fixat med min scrapbook (klar med augusti nu!!!) och kollat dagens PH. Nu ska jag sova och försöka var utvilad till imorgon!
 
 
 
A fick detta hemlevererat idag från en kompis. På kortet stod det "Thank you for being an awesome friend". Så gulligt av hennes kompis och frukten var så god :D
 
Pappa och Felix lyfter 12.20 svensk tid, vilket blir när jag sover! Sen 7.40pm hämtar jag upp dom på flygplatsen här i Austin!! Kan knappt fatta det :D Godnatt :*








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?