Måndag

2015



På ett sätt känns det som att denna veckan springer iväg och på ett annat känns det som att tiden går långsammare än någonsin. Pappa och Felix kommer nästa onsdag :D Sååååå galet!!
 
Iaf, i måndags jobbade jag ganska lite, 1.30-5.30. Hade min spanskaklass på morgonen, bara 2 kvar nu!!! Sen eftersom att det var Colombus Day här var de stora flickorna hemma från skolan. (Vilket egentligen är helt efter att amerikanerna firar? Det var ju inte direkt så att Colombus gjorde något bra för den amerikanska urbefolkningen hahah. Min värdmamma tycker också att det är helknäppt så vi snackade lite om det, att de flesta jag vet egentligen skrattar lite åt att amerikare firar Colombus Day.) Så jag började inte förrän jag hämtade B på skolan. Sen tog jag E till sin dans och när vi kom hem igen, fixade jag middag och sen var jag off. Bytte då klder och drog på ett bodypumppass och efter passet hängde jag kvar med Jill i gymmet och övade handstands. 
 
 
 
<333333
 
 
Drömmiddag!
 
 
När ens flaska välder i väskan så attdet kommer vatten på boken så den sväller upp till typ dubbel storlek... Heja livet.
 
Efter att jag kom hem så blev det oboy och frukt framför How to get away with murder. Började kolla på det, såååå bra!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?