Lördag 17/10

2015



Jag önskar att jag hade kunnat skriva att jag hade sovmorgon, men det hade jag inte. Eller en liten kanske, fram till 8 då jag vaknade av ungarna och jag käkade frukost innan jag började vid 10. Började med att rensa ut kläder från B och E:s garderober innan vi drog till bibblan för att låna nya böcker. Vi åte därifrån vid lunchtid och hem för en snabb lunch innan vi åkte till E:s rehersal där mina värdförädrar väntade för att ta över barnen.
 
Jag tog efter det bilen tillsammans med Alina och Sara till ett ställe som heter Krause Springs. Typ ett mysigt vattenhål ca 45min från mitt hus. Det var tillhörande en camping också och det var väldigt mysigt! Det var svårt att veta vad för typ av bottnen det var då man inte såg och efter att det i början var sand blev det sen stora stenar som var superhala. Så det var inte det lättaste att gå där i! Vid en tidpunkt så frågade en man om han fick filma mig gå för det såg så roligt ut, dock så tackade jag nej för ville inte bjuda på fler skratt ;) Efter någon timme där åkte vi hem igen och jag och Sara lagade pasta och köttfärsås till middag. Vi tog det sedan lugnt innan vi fixade oss inför lite festligheter med Amanda, Alina och Vivian. Väldigt bra dag!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?