Fredagen 16/10

2015



På fredagen jobbade jag på morgonen och tog med B till hennes dans. Innan dansen åkte vi som vanligt till banken! Efter att vi kom hem efter dansen hade B en liten play date hemma hos oss. Min värdmamma hade något skolmöte och någon av de andra föräldrarna hade med sin 4 åriga flicka också se de fick leka. Undertiden tog jag det lugnt på mitt rum hehe. Efter det blev det lunch och nap! När de stora kom hem blev det snack och sen lite lek innan de stora bytte om till sina kostymer för att åka på en pre-teen party :) Jag slutade runt 6 och åkte med Alina till mallet. Blev en ny bh fårn VS även om ekonomin inte riktigt tillåter det haha. Efter det åkte jag och mötte upp Sara för att gå och se Goosebumps. Väldigt rolig, lite läskig med, film! Tipsar verkligen! Efter det blev det hem för att sova då jag jobbade lördagen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?