Denna veckan so far!

2015



Denna vecka, eller ja, halva har bara gått, men tycker dessa tre dagarna har gått så fort! I måndas hade jag min fjärde spanskaklass, bara 3 kvar nu sen är jag klar!!! Och så jobbade jag bara lite på eftermiddagen och stack på bodypump på kvällen, Hängde sen kvar med Jill på gymmet efter passet. I tisdags började jag känna mig ganska förkyld men tog mig till gymmet och körde en powerwalk på banedt framför Divergent innan jag åkte hem och skypade med mamma. Jobbade till läggdags och min värdpappa kom hem tidigt så kunde vara klar när alla var i säng. Idag så var det också en kort dag. Det var första classen av min andra kurs jag tar, Sculpting with Clay och det var såååå kul! Det var jättenära mig, typ 3min med bil och vi var hemma hos vår lärare då hon hade en studio i sitt hus. Asså det är nog det fnaste huser jag varit inne i här! Så stort och precis vid vattnet. Iallafall vad classen skitbra! Det var jag och två tanter som satt och lekte med lera typ i 2,5h. Jag började göra en burk och en kruka och blir nog målning och dekorering nästa vecka. Så mycket roligare än spanskan :3
 
Jobbade lite på eftermiddagen nu med, tog en nap med B och när de stora kom hem blev det läxor och sen städade jag och E hennes sida av de storas rum. Efter det lagade jag minihamburgare med potatis i ungen. Blev väldigt gott!
 
 
 
Varm choklad till frukost när det var late start igår!
 
 
Kanelbullebak då jag inte kunde baka till kanelbullens dag!
 
 
Prova på vinterkläderana för att se om de passar till deras nästa skidresa!
 
 
Middag :D
 
Förresten så fick jag brev från Samuel idag :D Han hade skickat ett brev till mig innan det förra paketet jag fick kom fram, så konstigt att det var så sent, men det kom tillslut! Det var ett fint armband där i och ett kort :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?