Veckan hitintills

2015



Helt galet att detta är vecka 48 av mitt aupairår, endast 3,5 kvar! 
 
Måndagen, tisdagen och idag har varit ganska normala. I måndags var första måndagen på ett tag jag i te hade skola så tog tillfället i akt och sov läääänge. Sen fixade jag klart en sida av scrapbookingen för september. Sen jobbade jag inte så länge. Tog med E till dansen och sen hem och fixa middag och sen var jag off. Var då dags för bodypump i vanlig ordning och sen handstands med Jill efter.
 
 
Igår så jobbade jag på morgonen men sen slutade jag tidigt på kvällen. Hann dock till gymmet på dagen så efter att jag slutat började jag på andra sidan av september framför PH. Hann dessvärre inte klart men snart så! A fick även sin födelsedagspresent av mig igår då den kom på posten. Väldigt uppkattad.
 
 
 
En golden snitch till Harry Potterfanatikern!
 
 
 
 
Dagen idag har varit ganska lugn.  Innan jobbet idag åkte jag på ett bodypumppass, det var kul då jag annars jobbar då det passet är (på morgonen då innan jag droppar B) så det var skönt att få det avklarat tidigt. Satte mig sen och kollade Divirgent (kollade den mest för att komma ikapp lite för jag har fortfarande inte sett Insurgent...) innan jag började jobba. Onsdagar är numera våra dagar utan aktiviteter, eller har varit det under hösten vilket är ganska skönt. Man får liksom en paus mitt i veckan från att köra runt halva Austin. Ungarna lekte ute lite som en paus från läxorna innan det blev middag, chores och sen liten filmkväll. Barnen älskar den nya Cinderella så det har kollats en del på den, den senaste tiden.
 
 
 
Hahah missade jag julen eller var händer? Har knappt blivit november och affärerna önskar en redan god jul...
 
Vi får se var morgondagen har att bjuda på. Lutar åt tidigt morgonträning igen då jag inte jobbar morgon imorgon. Men vi får se hur trött jag är när klockan ringer... xD Godnatt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?