Fredagen 6/11-15

2015



 Åh, fredagen var en väldigt bra början på en vääääldigt bra helg!!!
 
Jag jobbade 7-4 vilket i vanligt ordning betyder dans för B. Innan dansen åkte vi och hämtade upp mina saker från lerklassen och dom blev verkligen såååå bra. Min lärare kommenterade hur bra mina saker var för att vara de första 4 jag gör av lera och tyckte att jag skulle satsa på det istället för en karriär inom juridik hahah. Får se hur det blir med det! Vi stack även en snabbis till banken innan vi åkte till dansen. Jag läste undertiden som vanligt och efter dansen åkte vi till ett bibliotek längre bort för storytime med Jill och hennes yngsta värdbarn. Mysigt värre. På vägen hem stannade vi till på HEB och handlade lite mat. När vi kom tillbaka blev det lite lek och eftersom att städeskorna var här och skulle städa hela huset kunde jag inte lägga B för nap, så vi flyttade oss runt i huset allt eftersom och la pussel och spelade spel tills de stora kom med bussen. Gav ungarna lite snacks och sen bytte jag kläder och körde till gymmet för att hänga med Jill en stund. Blev inte så svettigt men fick kört lite benpress och handstands (trillade dock in i väggen 2ggr ganska hårt hahah) innan jg körde hem för en snabbdusch och middag.
 
 
 
Sedan körde jag och Alina till ett Haunted House dom har här i Austin. Har velat gå dit ett bra tag men inte riktigt funnits tid eller pengar, men i fredags så. Satan vad läskigt det var! Det var liksom 3 olika spökhus man gick igenom och dom hade inte sparat på något! Riktigt häftigt och verkligen sjukt läskigt. Vi klarade oss ganska bra men det fanns ett par personer som redan efter första satt på gräset bredvid och grät. 
 
 
 
 
Jag måste nog säga att första huset var läskigast då det var längst, man gick där inne typ 8-10 minuter i sträck och man visste inte riktigt vad man skulle förvänta sig. Men det var folk som hoppade fram, smög bakom en och hoppade fram med knivar och allt. Helt galet! Andra huset var lite kortare och innehöll mer zombies, det var läskigt men inte så farligt då det fanns mycket trappor man var tvungen att gå i och då visste man att de inte kunde skrämma en. Sista huset var som en labyrint utomhus och det innehåll clowner och motorsågar hahah. Det fanns inte lika många monster där inne men det var desto fler som följde efter en länge där inne haha. Emellanåt gick man in i en kontainer och när man gick in så kom det fram en clown som ställde sig mitt i vägen och startade motorsågen. Helt okej läskigt haha! Det som gjorde det lättare var att tänka att de inte fick röra besökarna, så man visste ju att de inte kunde hoppa på en. En jobbig sak var dock att man absolut inte fick springa i något av husen, vilket gav en lite extra panik. HAhah men i slutet på sista huset, labyrinten alltså, så såg man utgången (vilket gör en ganska lättad) men bredvis fanns en gömd dörr där det kom ut en snubbe med motorsåg och jagade ut en. Vi hade dock sett detta innan för folk som var före oss så jag började springa så fort jag såg utgången haha!
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?