Snart 6 månader borta!

2015



Helt galet att på söndag var det 6 månader sedan jag lämnade svensk mark, och det betyder att det är ca 6,5 månad kvar tills jag kommer tillbaka. VART TAR TIDEN VÄGEN? Det värsta måste ju ändå vara att nästa vecka, den 4 juni kommer det vara ett år sen jag tog studenten... Dock känns det ganska bra då jag faktiskt har genomfört (håller på att genomföra) den planen som stod först på listan efter att ha slutat skolan: åka till USA och vara Au Pair! 
 
Idag har varit en väldigt skön dag. Började 9.30 och tanken var att gå upp vid 8.30 så stannade uppe lite extra sent för att jag hade ju sovmorgon, men vaknade vid 7.30 av att B står utanför sitt rum och skriker på sin pappa i typ 10 minuter... Så jag fick helt enkelt gå upp då! Eller ja, låg kvar i sängen och kollade säsongsavslutningen på säsong 3 av Greys :3 Såååå sorgligt!
 
Iallafall så packade jag ihop snack och sen åkte vi för att gå på storytime med Jill. Tog det lugnt lite och ungarna lekte men sen var det tillbaka hem i hemsk trafik för att möta upp de stora tjejerna som kom vid bussen 12.15 då det var sista dagen av skolan! SOMMARLOOOOV, för ungarna då, inte för mig. Jag är lite rädd faktiskt men ska nog gå bra haha, måste bara se till att planera bra så kommer det nog gå finfint!
 
Efter det tog jag B och A med mig för att äta lunch på ett pizzaställe tillsammans med Alina och hennes värdbarn och en annan flicka i vårt område och hennes mamma. E ville inte följa med utan stannade med min värdmamma istället! Det var mysigt iallafall :D Sen åkte vi och köpte födelsedagspresenter till A och E:s kompisar som har kalas i helgen. När vi väl kom kollade vi lite film och sen käkade vi middag och tog det lugnt nere i köket. Efter det kom mina värdföräldrar hem och så kom deras frissör hit och skulle klippa dom. Sen nu är jag off och väntar på att Jill ska sluta så vi kan åka och äta :3
 
 
Älskar att de hade en popkornmaskin inne på banken idag?!
 
 
B försökte skriva sitta namn på SIN pizzakartong hahah
 
 
Äntligen, ÄNTLIGEN ska vi få lite sol igen :D
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?