Måndagen :3

2015



Idag jobbade jag 9.45am-2.45pm + 6-9.30pm. Det betyder att jag fick lite sovmorgon vilket var skönt! Tog det lugnt med ungarna i morse, kollade lite film och var ute och cyklade på cyklarna. Sen efter lunchen tog de en nap och jag städade undan lite innan jag fick en liten paus. Stack då till banken och sen till gymmet för ett benpass. Gjorde en del men blev väl inte så effektivt som jag hade hoppats på. Måste skriva pass så jag har ett fast schema när jag kommer dit och vet vad jag ska göra. 
 
Sen stack jag hem, duschade och käkade middag (resterna från igår :3) innan jag började igen! Fortsatte då vara ute med barnen som redan var ute och sen gick vi in för en sen middag. Åt snabbt i dag och gjorde alla redo för sängen innan vi kollade lite Star Wars. Ungarna älskar det hahah så är väl dags att jag ser filmerna... Sen kom de vuxna hem strax efter att jag lagt alla :) Nu sitter jag på rummet och har druckit lite varm oboy.
 
 
 
 
 
 
Uppladdningen inför gymmet: havregrynsgröt med kakao i, med mosad banan, jordgubbar och blåbär :)
 
 
Imorgon jobbar jag 1-6pm vilket ska bli sååå skönt. På förmiddagen ska jag träffa en ny dansk tjej för lite shopping, behöver verkligen nya tröjor. Så hoppas på att jag hittar något! Sen efter jobb planerar jag att åka till gymmet :D
 
SEN PÅ ONSDAG ÄR DET DAGS FÖR ED SHEERAN!!!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?