Måndag och tisdag!

2015



Nu ska vi se vad jag gjorde dessa två dagarna...
 
Måndags: Jag jobbade endast 7.30-1130 vilket var sjuuukt skönt! Var riktigt trött efter helgen och allt körande och sov inte så mycket på natten. Jag och ungarna chillade på morgonen sen åkte vi till Michaels för at köpa collage de ska jobba med i sommar och lite nyaband til deras rainbow looms. Sen åkte vi en snabb sväng till parken så de kunde leka lite innan vi åkte hem igen och jag slutade. Förresten var det memorial day i måndags, alla är lediga då och dagen finns till för att hedra alla som dött i krig för USA. Kan ju inte säga att min familj tänkte på det heheh. Men det var därför alla tre var hemma! :) Efter att jag slutade var tanken att ta en nap och sen åka till gymmet men dom planerna ändrades... La mig och kollade lite greys innan jag somnade (ska tilläggas att från typ det att jag slutade startade ovädret igen...) och kl 2 vaknade jag av åska som lät som miljoner pistolskott i mitt rum och sen går vårt brandlarm igång... VAFAN är min första tanke som ville sova liiiite till. Saken var den att jag var ensam hemma så försökte ta mig runt i huset för att se att det inte brann, vilket det inte gjorde och sen försökte jag stänga av det vilket inte gick så bra... Ringde min värdpappa som sa att de snart skulle åka hemåt men att han inte visste hur han skulle göra när han inte var hemma. Han sa att jag skulle gömma mig någonstans tills dom kom hem igen... Detta uppvaknandet fårn min nap gav mig en fruktansvärd huvudvärk och sen låg jag utslagen resten av dagen! (När larmet var igång och dom var på väg hem la jag mig i min garderob för där lät det minst, och kollade lite greys innan de kom hem 30min senare...).
 
 
Såhär ser varningarna ut man får i smsen!
 
 
Hahah, orkar inte att vi fick lite sol typ 30min innan solen skulle gå ner xD
 
 
Detta är sååå sant och gör mig så ledsen! Detta regnet vi haft nu i en månads tid är det mesta regnet som fallit över texas på totals år. Vadå att jag tog med mig regnet från Sverige? Alla där hemma lägger upp soliga vår och sommarbilder medan jag som är i Texas och egentligen ska ha solig, visserligen har det varmt, bara har regn! Det är äckligt kvavt hela tiden, asså växthus-äckligt! Jag vill ha sooool och även om texassommar är förjävligt vill jag uppleva det nu när jag väl är här! Det sägs nu att hela sommaren kommer vara regnig också...
 
Tisdags: Jobbade 8-6 vilket är mitt favorit-10timmars-pass då dom dagarna alltid går så fort! Jag och B chillade som vanligt på morgonen innan vi drog iväg till ett ställe som heter Hop n Happy. Det är ett lite familjeägt företag som har en lokal en bit bort, som har massa hoppborger inomhus! Där mötte vi upp Amanda och hennes värdbarn för massa lek! Så kul att våra värdbarn kom så bra överens! Hon har en flicka på 1,5 och en på snart 4år och hennes 4åring och B lekte så fint ihop! Vi bästämde även för att ses på torsdag på thinkery (idag då heheh... efter som att jag är så seg på att blogga!!!!!!). Sen åkte vi och handlade sen hem för att lämna maten och sen stack vi direk tigen för att lämna någon dvd till E:s lärare. Sen när de andra två kom hem blev det snack, iväg på tennisträning där vi lämnade A och sen hem igen och då var det middag. Åt rester så det var smidigt! På kvällen stack jag till gymmet och sprang lite, efter handlade jag nya tandborstar till mig och ett nytt blått nagellack som jag inte provat än... Sen hade jag en av mina icke-produktiva kvällar!!
 
 
 
Två riktigt bra bilder, är så stolt!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?