Fredagen!

2015



Kommer upp lite så här i efterhand men vafasen, bättre sent än aldrig?
 
I fredags jobbade jag 1-10pm så var alltså ledig på förmiddagen. Stack till gymmet och körde dubbelpass så blev en regäl start på fredagen och helgen! Kom dock lite sent till första för precis när jag kommer in till gymmet och kollar mobilen så ser jag ett sms från mig värdpappa om att lämna dörren öppen. Gissa vad jag hade gjort? Låst den såklart... Smsade tillbaka fort och frågade om jag skulle köra tillbaka och öppna men han svarade inte så gjorde bara det. Dock var det 18 minuter innan passet skulle börja och att köra fram och tillbaka hem tar 25 xD Missade bara uppvärmningen så det var ändå okej! Får ett sms när jag är tillbaka på gymmet att jag inte behöver köra tillbaka... Lagom i tid där ja!
 
Sen strax innan jag började kom vårda gäster som fortfarande är här. Det är min värdpappas kusin och hennes familj. Så har jobbat lite extra med att passa deras barn också. Fredagen var ganska lugn och de vuxna stack ut och åt middag på kvällen och jag hade alla fem barnen. Vi kollade Kalle och Cholkadfabriken vilket alla älskade :D Så längesen jag såg den filmen! Alla somnade faktiskt hyfsat, eller läggdags gick bra men sen kom de vuxna hem innan alla hade somnat :)
 
Då stack jag direkt upp till Kerbey Lane för att möta Jill. Vi tog varsin efterrätt och satt bara och snackade tills dom stängde. Sen tog vi en runda in på HEB och sen satt vi och snackade i hennes bil till 1 då jag kände att jag ar tvungen att åka hem för att jag skulle upp vid 8 i lördags och jobba :) Tar det i nästa inlägg!
 
 
 
 
 
Sååååå gott <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?