Helgen!

2015



Denna veckan gick fortare än förväntat och imorgon väntar en ny med nya mjligheter!
 
I fredags slutade jag vid 2 och då skypade jag med min pojkvän i typ 3h haha! Efter det skulle jag göra mig redo för att ut och äta med Jill, men hon kom inte iväg förrän 20 (!) så jar hade lite tid att slå ihjäl... Vid 5-tiden gick jag ner där ner och hängde med min värdfamilj lite och sen gick jag ut på en promenad för att få lite träning. När jag kom tillbaka satt jag bara i köket och väntade på Jill hahah. Det slutade iallafall med att hon kom och vi stack till Cheesecake Factory, åt varsin burgare och delade en cheesecake till efterrätt <3 Så GOTT! Sedan var det hem för att sova!
 
 
 
Bästa B <3
 
 
 
 
 
I lördags jobbade jag 8-11am så det var upp vid 7 för att hinna åta frukost innan. Sedan var jag lagom trött efter att bara ha sovit ett par enstaka timmar på natten... Men vi tog det lugnt på morgonen, åt frukost, kollade film och jag och A satt med ett nytt spel hon fått på sin iPad. Heter "3 doors" och handlar om att man ska klura ut hur man öppnar olika dörrar. Riktigt svårt emellanåt men hon är riktigt duktig! Vid 10 gick vi ut för att ha en lite snackpicknick som flickorna hade gjort under morgonen och efter lite lek ute var jag off. Då var jag riktigt trött men instället för att ta en nap gick jag ut på en powerwalk innan det blev skype med mamma kl 12! Sedan vid 1 körde jag mot gymmet för att möta upp Jill för ett träningspass. Efter passet stack vi och handlade lite mat för att laga tacos hemma hos mig :D Riktigt gott och jag har rester i kylen som planeras att ätas imorgon :D Sen efter en massa snack, tog vi tag i våra liv och började skriva på uppsatserna vi ska ha klara innan vår weekend class i San Antonio. Jill jobbade på sjukt bra, jag däremot, inte så bra...
 
 
Älskar att enda bilden jag tog i lördags var på min tacos :D
 
Idag var jag helt off men ställde ändå klockan på 9 för att hinna iväg till gymmet! Efter 9h sömn vaknade jag och kände mig som en zombie, vilket är en känsla som följt mig igenom hela dagen... Medan jag åt frukost snackade jag med min lillebror på skype och sedan bar det iväg till gymmet vid 10. Jag fick till ett riktigt bra pass själv då Jill hade någon provtävling. Efter det bestämde vi oss (Jill mest) att vi skulle till läkaren för att kolla upp hennes fot hon har haft ont i ett bra tag, och Karoline var redan där och behövde skjuds hem, så det passade bra! Slutade med att Karoline gick med kryckor och Jill kom ut med sån fet boot att ha på sin fot. Efter det stack vi till IHOP för att äta pannkakor (min första gång där!!) sen lämnade vi av Karoline och jag blev avlämnad vid min bil för att köra hem. När jag kom hem tog jag en nap och vaknade för 1h sen men då mådde jag bara ännu värre... Fick i mig lite att äta och nu är det lite bättre. Imorgon börjar jag inte förrän 10 så ska sitta uppe en stund för att skriva på mina uppsatser. Hade varit skönt att få dom klara!
 
 
Pannkakorna på IHOP <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?