Fredag och en vecka till Miami

2015



Då var det fredag igen (vet att jag skriver det varje fredag...) men det är verkligen känslan jag får varje fredag; "IGEN??"

Idag jobbade jag 7.30-9 + 1-8 vilket betyder att jag fortfarande jobbar. Mina värdföräldrar är ute och äter men jag tror de kommer hem när som helst vilket kommer betyda att jag är off lite tidigare. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Hoppas på att Jill kan sluta tidigare så vi kan hänga lite innan hon sticker på semester tidigt imorgonbitti.

Idag har det inte hänt på mycket. Lämnade lillan imorse sen stack och till en target, handlade solkräm, en cardigan och lite påskgodis att skicka hem med pojkvännen. Sen mötte jag upp Jill på starbucks och fikade tills jag började igen. 

Jag tog lillan och handlade, hem och då var deras mormor och morfar här, Nana and Papa som barnen kallar dom :) Så B tog det lugnt med dom och när E kom med bussen gjorde jag bananpannkakor till snack för att lyxa till det. A hämtades sen på skolan av Nana and Papa för att ha sleepover där. Sen lekte jag, E, B, Alina och hennes värdbarm och en annan flicka från området ute tills middagen. Blev köttfärssås 👌 Sen åt vi lite glass till efterrätt och nu sitter vi och kollar film!

Har inga bilder från idag dock, så får bli utan bild idag!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?