Tredje veckan började!

2015



I måndags jobbade jag 8-10.30am + 4-8pm vilket var en väldigt skön jobbdag! A hade nytt camp denna veckan, acting camp som är varje dag, 9am-4pm så har i princip bara haft de två yngsta :) Så på morgonen tog jag med mig B och E till en lekplats i närheten för att möta upp Jill och hennes tvä yngsta värdbarn för lek och picknick. Det var första gången E träffade dom och hon hade så roligt. Blir nog fler playdates! 
 
På tiden jag var off stack jag till gymmet och sen när jag började igen satte jag de äldst med skolarbere medan B hjälpte din farmor att laga middagen. Inte så värst jobbigt. Sen tog vi det lugnt på kvällen innan mina värdföräldrar kom hem för att ta läggdags :)
 
 
 
 
Hahahah, de lekte kurragöma, världens bästa gömställe!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?