Slutet av maj!

2015



 Ja, vad ska man säga? Skriver som jag alltid gör, SATAN VAD TIDEN GÅR FORT!
 
Nu ska jag se om jag kan komma ihåg hur helgen och se sista dagarna i maj såg ut... I fredags jobbade jag sent vet jag och sen jobbade jag lördag morgon vilket innebar att jag efter jobb mötte upp Jill för att träfafs en stund innan jag åkte hem för att sova. Sågs på Kerbey Lane och käkade pannkakor <3 
 
I lördags jobbade jag 8am-2pm ungefär och tiden gick ganska fort tycker jag. Efter jobb stack jag och tränade innan det var hem för dusch. Sen hade vi gäster här hemma hela kvällen typ, mest grannar vilket var trevligt :) Senare vid 23 tiden blev jag upphämtad av Amanda och Ida, två svenska tjejer, för att dra ut på lite partaj. Väl ute mötte vi upp svenska Fanny som åker hem på fredag och hennes fyra killkompisar tror jag det var. Så kul vi hade!
 
 
Enda bilden jag tog på mig när jag var helt uppklädd och fint sminkad... Bra Matilda!
 
I söndags vad jag ledig, sov länge, bakade scones och på kvällen tog jag mig till cheesecake factory för att äta cheesecake med tyska Natalja. Snickers cheesecake bled det denna gången och det är nog min favorit hitintills!
 
 
Asså åååhhhh <3
 
 
Älskar att jag beställde en cola zero och hade typ precis börjat dricka på den när servitrisen kommer in med en till och bara "så att du har en till när den du har är slut". Fine att man får gratis påfyllning men lite överdrivet xD Började inte ens på den andra! Men man ska ju inte klaga!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?