Neon day!

2015



Idag skulle barnen ha på sig något neonfärgat när de gick till camp och det kördes framförallt på gul och orange. Mitt scehma ändrades från 7-9am + 12-6pm till 8.30am-5.30pm vilket var helt okej, bara att jag inte fick min paus mitt på dagen :) Addison var hemma för sista dagen så hon var pigg! Efter att jag lämnat de två andra på camp km jag tillbaka till A som hade massa skolarbete att göra, i och med att hon mådde bättre. Efter det stack hon och jag till Michaels för att leta efter sånna "paint by numbers" då hon fastnat för det nu, men hittade dessvärre inga. Vi drog oss vidare för att handla mat och sen ett besök på Starbucks innan vi skulle hämta upp systrarna :) Sedan åkte vi hem för lite lek och fixande med middagen innan deras Grandma and Grandpa kom hit (min värdpappas föräldrar som bor i Michigan). Då blev ungarna överlyckliga såklart och resten av min jobbtid bestod mest av att bara vara tillgänglig :) Dock tog jag med mig E och A, samt att grandpa följde med för vår jakt efter flera paint by numbers och vi hittade en massa på en annan hobbybutik (inte så bra att jag blev visad dit... där kommer mycket pengar att spenderas!) och även jag köpte en som jag kan sitta och pilla med. SÅ MYCKET DETALJER men det är som terapi att bara sätta sig ner med det! Sen hängde med dom till poolen en sväng innan jag slutade och började med min målning :3 Fastnade nog med det i över 2h så jag skippade gymmet och tog en vilodag :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?