Låååång dag...

2015



Okej, jobbade mina 10h men ändå. Glömde typ äta under adgen så fick världens huvudvärk!
 
Jag jobbade 8am-6pm vilket är tider jag egentligen gillar men det var bara extra drygt idag... På morgonen hade jag alla 3, vilket betyder att jag skulle få iväg A till camp också. (Hennes mamma har hämtat och lämnat henne hela veckan annars). Vi åt frukost fort som fasen och jag packade massa snack och lunch till mig, E och B för att kunna vara iväg hela dagen. Sedan körde vi för att lämna av A på camp och vi tog oss vidare till mataffären. Så stolt över dagens runda! Tog en bilvagn typ, satte båda ungarna där i och sen tog det oss typ 15 min att handla! Det är nog rekort med ungarna med mig!!
 
Efter att ha varit hemma en snabbis för att lämna maten och hämta våra luncher, stack vi till ett bibliotek för storytime med Jill och hennes två yngsta, dom har lite speciella gäster nu under sommaren så idag var det någon som sjöng en massa. Barnen älskade det! Efter det stannade vi kvar på bibblan, åt snack, öppnade nytt konto till E så hon kan låna böcker där och så letade vi fram lite böcker som hon kunde låna hem. Vid 11.30 behövde Jills ticka så då åkte jag, E och B till Thinkery (barnmuseet) för att spendera eftermiddagen där. Vi åt lunch direkt när vi kom dit men sen lekte dom en massa innan vi behövde köra vid typ 3.30 för att hämta upp A kl 4 från camp. När vi kom hem sen strax efter 4pm hade vi ju varit iväg typ hela dagen! Vi tog det lugnt, jag gjorde middag och sen kom mina värdföräldrar hem och tog över :)
 
Skulle egentligen gymma men det blev att jag bakade jordgubbstårta och gick och la mig tidigt!
 
 
 
 
 
 
 
Hahah jag gjorde egen tårtbotten till tårtan. Receptet hette "hög och fluffig tårtbotten"... Ja denna är ju världigt hög och fluffig! (men den var god iallafall)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?