Födelsedagsfirande!!

2015



Jobbade 8-11am för att fixa inför födelsedagsfirandet för E. Vi skar upp massa frukt och la allt på stora fat för att ungarna senare skulle kunna göra sina egna skålar med glass. E hjälpte mig och A och B lekte mest eller kollade på film. Sen vid 11 kom alla barn och vi alla gick ner till poolen för att fira :) Vid 12.30 kom Jill för att hålla mig sällskap och sen efter kalaset låg vi bara på mitt rum och kollade GoT innan hon skulle iväg på middag med sin nya värdfamilj. Sen efter det hämtade hon upp mig igen och vi bara satte oss i bilen och körde mot okänt mål. Tillslut hamnade vi vid the Capitol building eftersom att jag inte varit där hörut och sen gick vi längs Congress och köpte glass. En väldigt nice kväll!
 
 
 
Hahah vi tog tiden för att se hur lång tid det tog att gå runt hela byggnaden. Vi gick ändå relativt fort och då tog det 7 minuter!
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?