Crazy hair day.

2015



Nu när ungarna hade vacation bible school hela veckan, har de hat olika tema på dagarna. Idag var det "Crazy hair day" så det var min uppgift på morgonen innan min värdmamma tog ungarna till skolan! Jag jobbade 7.30-8am + 1-9pm vilket var en ganska skön dag för jag hann till gymmet på min paus! Dock innan middagen så sa A att hon hade ont i huvudet och mådde dåligt och jag sa bara att hon skulle dricka vatten och vila lite, sen äta lite middag för det är så jag gör när jag börjar må dåligt. Men sen framför middagen bara spydde hon upp över sin tallrik... Inte så trevligt! Jag som inte alls är äckelmagad kunde äta upp min middag, men varken E eller B hade någon aptit efter det... Vilket jag förstår!
 
Efter att jag slutat hann jag inte med så mycket :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?