22 juni

2015



Försöker mitt allra bästa för att blogga nu, om inte varje dag så försöker jag iallafall fylla i de föregående dagarna. Åh vad jag kommer älska mig själv för detta i framtiden <3 Duktig Matilda *klapp på axeln*
 
Jobbade 8-9.15am + 1-8pm i måndags vilket var en väldigt skön dag! Första dagen på E och B:s gymnastic camp vilket dom ääääälskar. Jag väckte B på morgonen och det första hon säger, helt nyvaken är "Me and E for Champions camp today". (Champions heter stället dom är på). Så hon var ju lagom taggad! Under tiden jag var off träffade jag en ny svensk som kom förra veckan, och vi fikade på Starbucks innan jag åkte för att hämta barnen igen. Då hade jag alla tre igen, för A hade varit med sin mamma under förmiddagen. 
 
Efter att B tagit sin nap och jag, E och A varit vid poolen, stack vi alla till kyrkan familjen går till för att hälja till med maten de lastar in i deras food truck och sedan kör runt med till hemlösa. De brukar ha tre stopp men ibland blir det bara ett för att maten tar slut så fort. Jag tycker om det med min familj, att de är så jordnära, donerar mycket och hjälper till med diverse saker. De struntar inte bara i det för att de har de bra. Så jag tog med ugnarna dit och medan A och E hjälpte till de andra vuxna, tog jag med mig B till lekplatsen på andra sidan huset. A och E jobbade på riktigt bra och vi fick med oss lite godis hem :)
 
 
 
Efter det blev det middag och sen lite film på det!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?