Måndag

2015



Min värdmamma och A kommer inte tillbaka förrän sent ikväll så hade bara E och B idag igen. Jag jobbade 8.30am-5.30pm och vi hade bestämt pooldate med Jill och hennes två flickor. Hennes nya värdbarn, eller hennes äldsta, går i samma klass som E så dom tycker det är sååå kul nu när vi kan leka hela tiden :D De kom hit efter att vi varit iväg och lämnat vår däck på lagning (visade sig att de fick beställa ett nytt för jag hade ju tydligen kört på en spik...) och så åt vi snack nere vid poolen. Efteråt duchade vi, åt lunch och sen hade vi en lång quiet time, vilket var välbehövligt, innan vi åkte och handlade mat och sen körde vi till kyrkan för att hjälpa till att förbereda deras food truck. När jag kom hem så var jag off :D Åt då en snabb middag och sen stack jag till gymmet och senare på kvällen kom Jill och gjorde mig sällskap på gymmet! Gjorde klart en sida i min scrapbook på kvällen... Första sidan på maj, galet vad jag ligger efter :O
 
 
Försökte ta en bild till för att se om håret blivit ljusare. Bilden till vänster är från 9 juni och den hgra är från idag, 26 juli, liten skillnad tycker jag det är?? Iallafall är det lite kortare nu hahah
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?