Torsdagen den 15 januari

2015



Lagom roliga överskrifter jag har nu, I know...
 
Idag jobbade jag ca 10-10.30am och sedan 1-8pm. Lillan mådde inte bra på morgonen så vi väntade lite med att lämna henne på skolan. Efter en lång tupplur var hon good to go igen!
 
På rasten mellan 10.30 och 1, åkte jag och den nya au pairen som flyttat in på min gata, till gymmet i närheten för att kolla runt och se hur mycket det kostade. Positivt överraskad! Stort och fint gym som var helt öppet. De hade en extra sal med cardio equippment där de samtidigt visade filmer (!). Så var liksom en konditionsbio och så kan man kolla upp på deras hemsida vilka filmer de visar, så man kan gå när det är något man tycker om :3 Sen hade de en uppvärmd pool, jacuzzi och jättefina omklädningsrum! Imorgon ska jag och Alina tillbaka dit för att provträna lite och så blir det nog en vecka framöver hoppas jag, och sen blir det nog ett gymkort där. Hade varit skönt att ha det som ett ställe att åka till för att komma ut från huset, istället för att åka till starbucks och spendera pengar hehe...
 
Efter det stack vi till köpcentrat som ligger i närheten en snabbvända. Blev lite från Hollister och Victoria Secret (igen) och nu har jag köpt mina första trosor från VS :D
 
 
5 för 27 dollar! Inte sista gången jag handlar där...
 
 
Denna gör sig verkligen inte rättvis på bild. Får nog ta en bild där jag har den på mig istället! Men jag kände lite att den kallade på mig och den var på superrea <3
 
 
RIktigt fula gröna mjukisbyxor från hollister. Men dom är så sköna att jag aldrig vill ta av mig dom, och dom kostade 10 dollar (y)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?