This weekend.

2015



Då var det lördag igen och har en lång helg framför mig. Idag sov jag tills jag vaknade (utan alarm alltså) vilket var sååå skönt! Jag skypade lite med mamma där hemma samtidigt som jag käkade en sen frukost. Nu tar jag det lugnt i sängen och ska kolla vidare på Game of Thrones innan jag börjar jobba kl 2pm. Jobbar bara 3h idag fram till 5pm för att pappan ska ut på en cykeltur. Inte så farligt. Sedan direkt efter ska jag och Alina ta oss bort till Round Rock premium outlet, dels för att hon behöver köpa träningsskor, men också för att det är så kul att kolla runt på alla billiga grejer :D Jag skulle behöva få med mig lite träningskläder hem faktsikt, men jag får se :) Ska nog kolla efter lite presenter till de där hemma med...
 
Sen imorgon är jag helt ledig. Förhoppningsvis ska jag md Alina och hennes familj ut med deras båt! Ska komma ihåg att ta med mig kameran och fota massa!! :D Ska ju bli superväder här nu i Austin veckan framöver så är minst sagt redo för sol och värme! Annars hoppas jag på att kunna ta mig till Ikea en sväng för att handla lite lådor till min garderob, men får se om jag hinner det (eller om pengarna räcker till...). Annars blir det nog nästa veckas uppdrag!
 
Skriver om dagen senare ikväll! Puss och kram.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?