Sen update om torsdag!

2015



Gårdagen var ganska busy så kommer en updaten om gårdagen nu istället :D
 
 
Jag jobbade 1-10pm så jag stack till gymmet innan jobb. Gick på migg första pass och det var ett core pass, fokus bålstyrka och lite lår. Ganska bra pass för mig som måste öka min bålstyrka för att inte få ont i ryggen! Efter det körde jag 30 min på cykeln ramför Frozen, som visades i cardiobion :)
 
Hämtade lillan, kallar henne för B, och åkte och handlade lite inför helgen. Mest frukt och så som alla här äter som galningar. Vilket iofs är bra!! Sen var det hem, fixa ihop middagen och sen iväg med B och äldsta (A) till tennis för A. Lekte lite ute med B undertiden. Sen var det hem, middag och barnen lekte med varandra fram till läggdags :)
 
Igår gick jag äntligen med långklänning för vädret var super igen, dock sista dagen igår det var fins på ett par dagar nu :( Men hon som kör skolbussen med mina värdbarn stannade bussen bara för att säga vilken fin klänning jag hade hahah, ganska kul :D
 
På kvällen bakade jag även mitt bröd igen, dock i annan form, men det blev lika gott! Slänger upp receptet snart!
 
 
Såhär ser många av våra bilder tillsammans ut... Detta är jag och B, minstingen, i väntan på att A ska sluta sin tennis. "Matilda, do I look like a pirate?" säger hon och blundar med ena ögat haha, söt som få!
 
 
Köpte ny vattenflaska igår också. Älskar den! Den tjocka, rosa saken som är i, har gelé i sig som man lägger bara den delen i frysen, sen fäster man den i locket för att vattnet ska hålla sig kallt :D Kommer nog få mycket användning av den under sommaren...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?