Lördagen den 24 januari

2015



Halloj!
Då var det lördag kväll och jag ska strax lägga mig för att sova och UTAN att ställa något alarm inför imorgon, lyckan <3
 
Idag vaknade jag tidigt för att jag trodde att jag skulle jobba 9am-1pm menblev istället mellan 2-4.30pm jag jobbade. Så innan jag började blev det skype med pappa, äldsta lillebrodern och fina vännen Alexandra (som för övrigt ska komma hit oh resa med mig på min resemånad, underbart värre!!). När jag jobbade så gick jag och alla flickorna till lekplatsen precis utanför huset och de lekte satan. Sen gjorde jag en lite fruktsallad av äpple och banan med riven choklad på som snack. Väldigt uppstattat! Den åt vi dessutom utomhus som en liten pickpick :) Tog jättesöta bilder på barnen idag med men har fortfarande inte frågat om lov... MÅSTE komma ihåg att göra det imorgon!
 
Efter jobb körde jag downtown och mötte upp två tyska au pairer på starbucks och vi satt och snackade i typ 1,5h! Så kul att träffa lite nytt folk :) Efter det stack jag till gymmet (som tur va, de stängde kl 8, vilket jag inte visste och jag kom dit kl 7, så hann träna en timme iallafall), och efter det stack jag in till mataffären och handlade en box hallon och en box jordgubbar :D (och en liten cola zero, kunde inte motstå, det är ju lördag trots allt!). Så väl hemma blev det lite mat för att få i mig något efter träningen och sen gjorde jag lite chokladfondue (min frukt i en skål och lite smält choklad i en liten skål bredvid...) som jag åt framför filmen "The Other Woman". Sååå galet rolig och bra! Rekomenderas verkligen :D
 
 
Idag har det varit typ 17 grader ute och kommande 5 dagar ska det vara 20 + alla dagar :D Underbart!
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?