January 4th, 2015

2015



Nu var det allt ett tag sedan jag skrev här, fy skäms! Fast sanningen är den att det inte händer så mycket just nu. Dagarna rullar på och jag kan inte förstå att det gått mer än en månad?! Galet värre!
 
Idag har jag dock lite nytt att visa upp. Jag har börjat med min scrapbooking! Gjorde det för någon dag sen, men ändå. Nu har jag bilder på det :) Första sidan är kvar och jag räknar med att få klart "decembersidorna" i veckan som kommer! Annars så har jag handlat ett nytt proactivekit, som tydligen ska vara annorlunda än det svenska (läs: bättre) just för att ingrediensen som finns i amerikanska inte finns i svenska versionen. Så kan ju hoppas på ännu bättre hy snart?!
 
 
 
Första sidan klar, voila!
 
 
Idag bokade jag och pojkvännen flygen till Miami!!!!! Galet taggad och nu börjar nedräkningen! 68 dagar tills jag får hålla om honom igen <3 Vi har hyrt en lägenhet i South Beach på Miami Beach och ska vara där i 8 nätter under självaste springbreak. Förhoppningsvis kommer det bli en upplevelse utöver det vanliga!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?