January 1st - one month

2015



Idag "firar" jag en månad i staterna. En månad borta från hemmet och alla nära och kära. En månad där jag fått lära mig mer än vad jag gjort under någon av mina tidigare månader under mina 19år. 

December har bjudit på långa flygresor, New York, New Mexico och Texas. Jag har fått träffa en underbarfamilj som jag för var dag som gå, blir mer en del av. Jag har fått längta hem, njuta av fint Austin-väder, shoppa och planera massa fantasktiska resor som ska göras under 2015! Jag har fått fira födelsedag, hul och nyår i USA och jag har fått kära känna många nya människor. Jag har pratat engelska varje dag och känner mig mer och mer säker, tycker till och med engelska är kul för en gångs skull!

Jag hoppas att december och min förstå månad borta bara har bjudit på smakprover på vad som väntas. Nu är det 11 månader kvar av fint väder, shopping och massa äventyr!




Nu välkomnar vi januari!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?