50 dagar i staterna!

2015



Sitter i skrivande stund och käkar på en liten fruktsallad jag gjorde till mig själv nu efter att jag kom hem från gymmet. Den bestär främst av banan och ananas (y) (läs: endast banan och ananas), så gott! Lätt favoritfrukterna. Idag jobbade jag 8-6 och det var även en helgdag, Martin Luther King Jr. tänkte man lite extra på idag så barnen var hemma från skolan. Åkte till en park i närheten på förmiddagen och sedan på eftermiddagen blev det en tur till mataffären och massa lek med kompisar ute på lekplatsen (för barnen då). Sen när jag slutade, stack jag till gymmet för att prova på lite mer saker, har ju fortfarande min gratisvecka!
 
Igår var jag ju som sagt ute med Alina och hennes värdfamilj med deras båt. Såååå häftigt! Ska försöka ta mig orken att ta över bilderna till datorn någon dag... Hennes värdpappa körde runt i Colorado River och visare flera restauranger som har så att man kan ta båten dit (?!) och vlket ställe jag och Alina måste åka till med båt. Detta är ju klart ett måste när sommaren kommer! (Enligt mig är det sommar nu då det är ca 20 grader ute här nu, i mitten av januari!!! Klagar inte :D )
 
Nu ska jag ta det lugnt, kolla lite game of thrones och sova tidigt! Börjar inte förrän 1 imorgon vilket är skönt, men innan dess ska jag till gymmet!! :3
 
 
Har inte orkat ladda över någora bilder från dagen, så istället blir det en bild på mig, min äldsta lillebror och min pappa från en av de bästa dagarna i mitt liv; studenten!
 
Komma ihåg!
1. Fråga värdföräldrarna om dom är okej med att jag lägger ut bilder på barnen.
2. Börja med körkortet som måste bli klart inom 40 dagar.............








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?