Vad ska bli av denna söndag?

2015



Igår och imorse var jag skittaggad på att ut och göra något kul som jag inte gjort innan. Imorse åkte jag till gymmet, efter lite skypande med min ängel, men tanken inställd på ett yogapass. Dock hade jag kollat fel och det visade sig att det passet jag tänkte gå på, var igår. Jag, som var mjukisklädd från topp till gå, knatade in i cardiobion och cyklade lite istället. Sen blev det en sväng till pysselaffären (inte bra för plånboken........) för att främst köpa en sån ketchupflaska som man ser i alla filmer där de sitter på amerikanska diners. Dock var denna genomskinlig och för bakning, och jag ska använda den till min hårfärg :D
 
Jag har kommit på ett sätt hur jag kan ha rött hår här borta! (För er som inte vet så har det varit ett ganska stort problem för jag har med mig hårfärg men duschen jag har på mitt rum är kaklad med vita fogar = färgen fastnar där när man tvättar håret. och resten av huset har badkar UTAN sånna duschar man kan hålla i handen...). Men nu har jag kommit på att jag måste hitta någnstans att färga håret, hos en kompis alternativt hemma och skölja av det i vasken i köket och sen när jag ska tvätta håret får jag åka till gymmet! Gymmet har typ grått/svart kakel i sina duschar  = färgen syns inte när man tvättar håret! Så att tvätta det är löst, måste bara komma på ett ställa att färga det :D
 
 
 
Förhoppningsvis kan mitt hår se ut något sähär snart igen, istället för orange men megamycket grå utväxt.....
 
Just nu sitter jag nyduschad i min säng med morgonrock på och funderar på om man ska göra något vettigt idag eller inte. Pengarna på kontot är ju icke existerande så inget som kostar kan jag ju göra...Luter just nu åt att åka med Alina och ta en glass typ, bara för att få komma ut lite (till)!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?