Torsdagskväll

2015



Jag vet att jag säger det ofta, men fy fasen vad fort dagarna går!! I onsdags hade jag varit i USA i 80 dagar, ÅTTIO DAGAR?! Galet värre, och imorgon är det ännu en fredag och tre veckor kvar till Miami :D
 
Just nu är kl 20.51 här och jag har precis kommit hem från gymmet, duschat och lagat bananäggröra (?!). Gjorde smeten till bananpannkakor men orkade inte ställa mig och göra alla pannkakor så bara stekte ihop det till en äggröra istället :3 Gott blev det iallafall!
 
 
Ser galet äckigt ut hahah. Men till har jag frusna hallon, jordgubbar och krossad ananas (Y)
 
Idag skulle jag egentligen jobba 8-9 och 1-9 och så skulle Jill och Maria komma hit för frukost. Men det blev ganska snabbt ändrade planer då de strax innan 10 ringde från lillans skola och sa att hon hade feber... (Hon hade typ 37.5...) Så hon blev hemskickad med mig igen! La henne framför tvn och sa att hon skulle ta det lugnt, men hon förstod inte riktigt varför för hon är lika pigg som vanligt. "Sjuk" och "febrig" var det ja. De är ganska ljöjliga med sånt här. Minsta lilla och de skickar hem barnen och de får massa medicin. Hemma är det mer "ta en panodil och stå ut". Iallafall, jag klagar inte så mycket då det blev en lugn dag hemma istället. Jag fick lite tid till att scrapbooka och läsa också när B tog det lugnt och sov. Så slutade 5 istället och begav mig till gymmet efter 1h (Y)
 
 
Fixade det sista på decembersidorna och började på januari, nöjd so far!
 
Imorgon blev schemat ändrat från 7-9 och 1-8 till 7-4 vilket inte stör mig så mycket, alltid skönt att sluta tidigare på en fredag och sen så har jag helgen off :D
 
 



Oslofru

http://www.oslofru.com

Hoppas du får en underbar helg! :D

Svar: Tack detsamma! :D
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?