Tisdag

2015



Idag är det "kallt" igen så lillans skola blev inställd medan dom äldsta fick late start xD Så sjukt löjligt! Det är liksom -1...........
 
Iallafall så blev min jobbdag ändrad från 7.30-9 + 1-8 till 9-5.30 vilket inte är mig emot då jag får sluta tidigare :D Vid 9 käkade jag frukost med B och sen gick vi upp och lekte på hennes rum innan vi bestämde oss för att göra en orm. Så då tog vi färg och papper och hon fick måla sin orm som jag senare klippte ut. Väldigt fin faktiskt! Efter lunchen åkte vi till banken för att sätta in min check, sen vidare för att köpa födelsedagspresenter till B och Es kompisar innan vi satte oss på starbucks och tog oss varsin varm choklad och delade på en cookie. Så mysigt :)
 
Sen nu när vi kom hem klippte vi ut ormen och nu sitter vi och kollar på någon Tingelingfilm (typ därför jag bloggar istället...). Hon är fortfarande lite sjuk så det är inte allt för mycket fart i henne. Om en timme ska vi hämta upp A för att ta henne till tennisträningen medan E är på ett födelsedagskalas :) Sen är jag off typ när vi kommer hem igen! Blir nog gymmet då (förhoppningsvis...)
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag :D
 
 
 
 
Nu ska vi mysa vidare här i kylan innan vi måste ta oss ut igen :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?