Överraskningslunch för Maria

2015



Ojdå, inte skivit här sen i fredags!
 
I fredags på kvällen åkte jag och mötte upp några kompisar och käkade på subway. Goooott, även om den jag tog inte var speciellt god. Något som var lagom galet dock är att när man köper ett meal här så ingår chips men vill du byta till kaka så får du två (?!) kakor istället för en chipspåse. Så där satt jag och krängde i mig två kakor också... Inte så bra.
 
I lördags hade vi planerat en liten överraskningslunch för Maria som antagligen kommer lämna Austin på torsdag. Vi vet inte än om hon kommer flytta till en ny familj eller om hon kommer flyga hem till Sverige :( Och hon hade en lista på massa ställen hon ville äta på så vi tog henne till ett av dom i lördags, Hooters. Väldigt god mat!!! Dock ganska distraherande när det enda man såg när man vände sig om var bröst och dreglande män... Men det var en lyckad överraskning iallafall! Sedan körde vi runt lite ner i downtown innan vi lämnade Maria hemma hos henne. Då åkte jag, Jill och Karoline hem till mig och chillade lite. Först kollade vi Pitch Perfect för att min värdfamilj inte var hemma = tyst hus och fri tillgång till ovanvåningen som har såååå mysig soffa och fet tv :3 Sen gick vi in på mitt rum och jag gjorde flätor i Jills hår. Typ så 6st utbakade så hennes hår kom ur vägen.
 
 
Lite chokerande var det också när vi såg att en familj firade sin treåriga pojkes födelsedag på Hooters... Då kom det in typ 5 tjejer som knappt har något på sig och klappar och sjunger och sen tar dom kort tillsammans med den lilla pojken. För mig är det totalt obegripligt xD
 
 
I söndags blev det en liten runda till en galleria lite spontant och sen vidare till Red Lobster för nr 2 på Marias lista. Så häftigt faktsikt! Jag och Jill delade bara en förrätt, typ en ostdippa med hummer i och det åt man med tortillachips medan Maria och Karoline tog vars en fyrarättersmeny. De var lagom mätta efteråt ska jag säga er! Efter restaurangbesöket åkte Karoline hem och jag, Maria och Jill åkte hem till Jill och kollade oscarsgalan (y) Stannade till typ 10 innan vi var tvungna att åka hem :)
 
 
 
 
Hemsk bild på mig men vad gör man inte för bloggen! Var tvungen att ta bild med den fina haklappen vi fick :3
 
Superb helg! Riktigt fina tjejer jag hittat att umgås med så det är sååå jobbigt nu när Maria måste lämna :( Som tur är är det inte för långt mellan oss i Sverige så vi får helt enkelt ses när vi alla är tillbaka på svensk mark igen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?