Första måndagen i februari

2015



Hej! :D
Som jag skrev innan så fick jag mitt paket från mamma tidigare idag!! Det innehöll två tidnignar (veckorevyn och solo), plopp, oboy (som jag längtat efter det!!!!), turkosa colaflaskor (godis) och ett par strumpor. Bästa någonsin. Det jag saknat mest är oboy faktiskt... Jag är en oboydrickare och all chokladmjölk här är såååå vidrig! Smakar rent för mycket socker och rent för lite choklad. Så när jag har velat  ha varm choklad här så har jag blandat kakao och lite socker, för att få n någorlunda god smak, men det har fortfarande inte varit oboy. Så imorgon till frukosten blir det helt klart ett glas oboy (eller kopp varm oboy), får se vad jag är sugen på imorgon :D
 
Idag jobbade jag 8am-5pm vilket var en helt okej arbetsdag! Tog med B till banken och en Target imorse för att sätta in min check från förra veckan och för att handla lite nödvändigheter på Target. Lillan har varit ganska trött idag så hon kände inte för att göra något större. Sen var det hem för lunch och nap för B. Jag var till och med så duktig att jag hann med alla måsten när B käkade lunch så jag fick mig minsann en liten nap jag med undertiden hon sov :D DET var skönt!
 
Sen efter jobb stack jag till gymmet för ett nytt pass, bodypump, och jag kan ju säga att jag inte kommer kunna röra mig imorgon. Krävs ganska mycket ansträgning nu bara för att kunna skriva på datorn... Efter gymmet mötte jag upp två andra aupiarer för lite sen dinner, vilket var ganska mysigt! Tog dock en brownie som lite efterrätt, bra där efter träning och allt (y) Jag börjar 1 imorgon och jobbar till 8, så istället för att sticka till gymmet innen jobb, bestämmde jag mig för att stanna inne och fortsätta på körkortet. Ska försöka få klart del 4 och 5 imorgon innan jag börjar. Wish me luck!
 
Nu sitter jag nerbäddad och ska läsa mina tidningar, godnatt Austin och godmorgon Sverige!
 
 
Cool tjej, mhm!!
 
 
En bakad potatis blev min sena dinner idag (med lite för mycket ost för min smak, så det mesta åkte bort! Fast man är ju i USA...). Lite ångest över browning nu i efterhand men vafan, den vad god ;)
 



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?