Dagarna går fortare än fortast!

2015



Nu är det onsdagskväll, imorgon kommer torsdag och sen är det slutet på ännu en vecka? Vad händer med tiden? Just nu, när jag är mitt uppe i hela mitt liv här, känner jag verkligen hur fort mitt år här kommer gå!
 
Senast jag skrev här var i måndags och nu är det onsdag... Igår (tisdag) hände inte så värst mycket. Jobbade 1-8pm vilket inte var allt för jobbigt, vanliga tisdagsrutiner bara. Idag jobbade jag 9.30-3 och 5-7 vilket också var ganska skönt. Gillade att jag hade en liten paus där på eftermiddagen även om den inte var tillräckligt lång för att hinna till gymmet. I förmiddags var jag och B iväg och handlade mat samt tre födelsedagspresenter till när någon av flickorna ska på kalas. Sen var det hem för en liten lugn stund för lillan, hade hoppats på att hon skulle ta en nap men så blev det inte. Iallafall så lagade jag en himlans massa mat medan hon var på sitt rum! Jag gjorde ost och skinkpaj som vi hade till dinnar idag och jag lagade en stor omgång av samma kycklingpastasak jag gjorde till mig själv förra veckan. Så har ca 3 portioner kvar i kylan, såååå smidigt att bara kunna värma <3
 
Sen när jag började igen vid 5 tog jag det lugnt med barnen lite, A och E lekte lite ute och B var inne med sin iPad (idag var en sån dag man verkligen inte kunde slita henne från den... Men antar att dom små behöver slödagar dom med) och sen fixade jag mat till oss alla. Pajen fick dock åka in en omgång till i ugnen för den var inte riiiktigt klar än, men den smakade gott! Sen efter middagen bakade jag mitt bröd igen tillsammans med B :) Dagen har gått väldigt fort vilket har varit skönt!
 
Nu har jag precis ätit lite fruktsallad och en skiva av mitt nybakade bröd, samt kollat på veckans avsnitt av Pretty Little Liars! Nu blir det att göra sig redo för sovdags och litekvällsläsning i min bok. Snaaaaaart klar, läst 320/900 sidor nu ;)
 
 
Behöver jag ens säga att jag längtar till säsong 5 börjar?!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?