SNART SEPTEMBER!

2015



Usch, det slog mig precis att det är september nästa vecka??? Är inte redo att åka härifrån än :( Tur jag har lite tid kvar...
 
Idag har jag iallafall varit ledig och jag tycker att jag har gjort massa, tillskillnad från andra lediga dagar jag haft haha. Jag sov till typ halv 9 och så gick jag upp och käkade fruost i lugn och ro. Kollade ett avsnitt av PLL, två avsnitt innan jag är ikapp. Vet ju dock redan vad som händer tack vare sociala medier... Stack sen till Sara med lite frukt för att hänga vid hennes pool med fruktsallad. Hände där fram till två då jag åkte hem och hon åkte för att hämta upp sina kids. Jag klippte då mina bilder för scrapbookingen för juni (... såååå efter, men morgondagen efter att jag slutat ska spenderas med att göra klart hela juni!!!) framför ett avsnitt av greys och sen åkte jag till mallet för att möta upp Jill. Hon slutade tidigt idag så vi bestämde oss för att prova nya Cheesecake Factory som öppnat på gallerian nära mig :D Jättemysigt! Åt en liten förrätt typ och sen en ny cheesecake, Salted Caramel, min nya favorit!! Inget salt dock men såååå god! Det fick bli min cheat day idag hehe. Efter det åkte vi bort till det andra gymmet där Jill för sin class och jag tränade själv. Efter det stack vi hem :3 Käkade
 
middag och nu är jag här! Skulle bara slänga upp ett snabbt inlägg innan jag lägger mig och läser för kvällen! kommit långt i min nya bok :D 
 
Imorgon blir det en kort jobbdag :D Ska bli skönt! Sen med häng med B på fredag!
 
Här kommer en bild på min cheesecake! Godnatt.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?