Snart semester!

2015



Då har måndagen nästan kommit till sitt slut också och på lördag bär det av till LA för lite välförtjänt semester!
 
Idag jobbade jag (eller ja, jobbar, då jag inte är off än) 10-8 vilket har känts som en väldigt lång dag. Innan jobb stack jag till gymmet för ett pass så att jag fick det avklarat och när jag kom tillbaka hem blev det dusch och snack. Packade sedan lite lunch till barnen och tog med dom till en park de hade önskat. Dock var det väldigt varmt idagspalten de lekte inte så länge utan vi åt lunchen och sen åkte vi och handlade mat innan vi åkte hem 😊 Väl hemma gjorde vi lite skolarbete innan det var dags för E att börja med sin dans igen och B började med simskola som hon har veckan ut. Efter blev det middag, efterrätt och lite lek innan vi nu satte på Ella the Enchanted och vi hinner nog kolla en timme innan jag är off!
 
 
 
Första dagen tillbaka på dansen för E!
 
 
En trött B efter att tagit första simlektionen.
 
 
 
A ville att jag skulle fixa hennes hår :)Nog lite inspirerad av Ella the Enchanted som de även såg på igårkväll ;)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?