Onsdag och torsdag!

2015



Jag har så intressanta rubriker nuförtiden!
 
Onsdag: E är tillbaka så det blev en jobbdag mellan 8.30-5.30 vilket var helt okej!! På morgonen tog jag med mig E när jag lämnade A på camp, och Michaela hängde också med. Sen hade jag med mig en frysväska för att kunna åka och handla mat utan att behöva åka hem direkt efter :) Så vi åkte till heb, sne till target och till sist gallerian för att kolla runt lite. Vi hittade skor till E, jag handlade ett par klackar och Michaela shoppade massa hahah. Sen åkte vi och hämtade B direkt innan vi åkte hem. Blev en snabb lunch och sen gick vi ner till poolen där Jill var med sina värdbarn :) Åkte sen och hämtade A på camp och när vi kom hem blev det lite städning innan vi alla körde för att möta upp min värdpappa på Hopdoddy (världens bästa hamburgerrestaurang) för en sen födelsedagsmiddag för Michaela. Direkt efter stack jag till gymmet och mötte upp Jill då resten av familjen fick plats i min värdpappas bil :)
 
 
 
Asså åh <3
 
 
Torsdag: Samma jobbtider som igår ursprungligen men ändrades till 10-7. Innan jobb gick jag ut för en liten snabb powerwalk innan det blev frukost. När jag började så packade jag ihop en liten lunch till E för att sen åka till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker och låna nya (lånade 13 denna gången så får se hur länge det varar... Hon läser så satans fort!) Mötte upp Jill där och sen gick vi bort till en liten splashpad så ungarna fick svalka sig. Efter en stund åkte jag och E till Michaels för att köpa tyg då hon ville sy en kudde till sin mamma. Sen hämtade vi upp B och efter att vi ätit lite snack så sydde vi kudden :) Hann nästan klart innan vi hämtade A. På kvällen blev det städning och undanplockning. B hjälpte mig med sedan med maten vilket hon älskade och sen åt vi och efter hann vi inte göra så mycket innan jag var off :) Stack då till gymmet för att köra cardio med Jill. Jag köttade sönder med ett eget spinningpass och har nog inte tränat så hårt sen jag kom hit xD
 
 
Hittade ballerinakex inne på World Market :D Dock väldigt dyra...
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?