I just bought boots!

2015



Fasen vad jag har klarat av mycket idag!!
 
Imorse hade jag ställt klockan på 9.30 så att jag fick lite sovmorgon, men också för att hinna upp och skypa med Alex och boka massa till resemånaden! Vi bokade en jälva massa; flyg för båda till Las Vegas där vi ska mötas upp, hotell i Las Vegas, flyg till Hawaii och en natt på ett hotell där som vi behöver sova på då touren börjar där dagen efter och vara veckan efter. Så nu är mina första två veckor av resemånaden bokade och det känns så skönt!!! Har alltid velat till Hawaii och ett tag var det bara att jag sa att jag skulle dit och nu ska jag verkligen det!!! Nu är det bara flyg till Honolulu, boende i Honolulu och flyg tillbaka till Austin som ska bokas!
 
Efter vårt 3h lång samtal på skype kom Jill hit och sen tog vi min bil till Cavenders och kom ut därifrån med vars ett par boots :D Äntligen har jag köpt dom!!! Så jäkla nöjd så nu ska jag bara se till att använda dom :D Efter det bar det av på aupairmöte som egentligen skulle vara Laser Tag, men då ett företag hyrt hela byggnaden idag så var inte det möjligt... Vi stack till ett ställe och käkade frozen yogurt istället. Sen åkte jag och Jill en snabbis till Academy och sen hem till mig och käkade bagels. Nu har hon precis åkt så jag passar på att blogga lite snabbt innan jag ska läsa :D
 
 
 
Hahah Jills boots är i den lådan :3 Jag fick en påse!
 
 
Snygga och klassiska bruna boots som man kan ha både till shorts, kjol och byxor. Perfekta!
 
Hahahah vi åkte och handlade bagels innan vi körde hem till mig och så såg jag detta utanför butiken. Jo men det är ju faktiskt snart Halloween så bäst att börja med allt redan nu!!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?