Helgen!

2015



Då var det augusti... Har jag någonsin sagt att tiden går fort?? För det gör den!
 
Lördags jobbade jag på förmiddagen och vi började bygga typ världens största koja i vardagsrummet. Efter en nap efter jobb, stack jag bort till Jill för chill. Sen åkte vi till heb för att handla lite till middag och sen hem till henne igen. Vi lagade pannkakor till middag och sen framåt kvällen blandade vi lite drinkar och körde ölspelet xD Inte så kul på 2 pers! Eller ja, vi hade kul iallafall hahahah. Sen mötte vi upp Michaela som är i Austin och hälsar på :) Natten spenderades hos Jill och vi sov länge, käkade frukost, kollade The Bing Bang Theory innan hon var tvungen att jobba och jag åkte hem.
 
Åkte hem och käkade lite och sen körde jag till heb, handlade glass och sen vidare till Lena för att kolla game of thrones :D Vi snackade massa och kollade och sen skulle hon på bio senare på kvällen så jag körde hem och tog det lugnt.
 
 
 
Allt för en bra bild xD
 
 
 
 
 
 
<3
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?