Halvvägs igenom fredagen!

2015



Tjohej!
 
Just nu har lillan lite quettime och leker på sitt rum och jag tog tillfället att blogga lite. Tycker allt jag blivit lite bättre nu? Ska bara slänga upp de sista inläggen om LA också! Får se när det blir av...
 
Gick upp tidigt imorse för att gymma innan jobb. Började jobba vid 11 med att äta lunch med B och sen åkte vi till banken för att lösa in min check. Kom hem snabbt och vände för att åka till en lekplats. Städeskorna var här så ville inte vara i vägen. Kom precis hem och nu väntar vi på storasyskonen! Jobbar till 5.30 och då kommet jag direkt sätta mig i bilen, hämta upp Jill och sen köra till ett ställe och gå på konsert! Ska bli sååå kul :D Köpte biljette rigår hahah efter att vi hittade billiga och det ska tydligen vara massa countryartister. Två känner jag igen, så får hoppas att jag känner igen några låtar!
 
Nu ska jag gå och göra lite nytta! Puss.
 
 
My cat says hi :D
 
 
Hahah jag skrev till mamma innan och frågade hur det var med henne och lilla lillebrodern (som numera är 9år.......) då mamma opererat handen och broderna har brutit armen. Fick denna bilden och "bättre" som svar haha xD SOM JAG SAKNAR ER!!!!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?