Fredagskvällen!

2015



Åh, fredagskvällen blev så mycket bättre än förväntat 😍 Biljetterna hittade vi genom att jag fick ett mejl med "hot events in Austin" och såg en artist jag kände igen från radion haha! Men det visade sig sen att det var fler än honom, och han var inte ens huvudakten! Dierek Bentrly var han som kom på scen till slut och oj vad bra det var!! De som spelade innan honom är andra countryartister han bjudit med sig på sin turnering och de fick typ 40 min var innan han kom på. Så de vi såg var Canaan Smith, Maddie and Tae, Kip Moore och Dierks Bently. Såååå bra och det är så härlig stämning på countrykonserter! Vi fick ju verkligen den bästa konserten med tanke på att vi köpte biljetter i torsdags helt spontant. 
 
På vägen in till scenen och området fick man ta buss från parkeringen till ingången hahah, lata amerikanare! Sen när man gick där inne hade dom gratis öl, cider och Cola! Ölen fick ju Jill dricka då jag både var förare och under 21 hehe, men colan drack jag mer än gärna. Fanns även en sån automat där man kunde "skriva ut" colaburkar med namn på. Det gjorde vi såklart 😃 
 
 
 
 
 
 
Mycket att bära på!
 
 
I bussen från parkeringen till arenan!
 
 
 
 
 
 
 
Fredagskvällen får helt klart 10/10 i betyg! Ända jobbiga var väl att jag inte var hemma förrän 12 och började 6.30 imorse... Men jag lever och ikväll väntar nya äventyr!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?