Fredag 14/8 och lördag 15/8

2015



Mat kan nog ganska bra beskriva fredagen och början av lördagen. Igår jobbade jag 6.30-1.30 så det var en kort dag för mig, och efter att jag slutat insåg jag att hade semester!! Iallafall så stack jag och bowlade med flickorna på jobbtiden. Var ganska kul, lite tårar och bråk får jag nog räkna med. Det var första gången A spelade utan grindar vilket gjorde henne jätteledsen för att hon inte kunde göra det så bra hahah. Men men, det var mysigt iallafall! 
 
Åh!!! Innan vi bowlade så var vi på target för att köpa kepsar till E och B och får då sämsta från min värdmamma att säga till flickorna att dom är i trubbel. Tydligen hade hon hittat massa tandkräm utsmetad över golv och väggar (vi har beige heltäckningsmatta...) ovh hela A:s säng... Frågade såklart vem som hade gjort det men alla såg ut som frågetecken. Så det blev min värdmammas uppgift efter att jag slutat; att få fram vem som var den skyldige.
 
 
 
 
 
 
När jag sen var off packade jag ihop mina sista grejer och sen kom Jill till mig. Vi tog då min bil till Cavenders får att köpa en hatt och sen körde vi tillbaka till mig. Tog alla mina grejer och drog till gymmet där Jill dödade mig med ett benpass, kan knappast gå idag. Efter det åkte vi till heb och handlade och åkte sen hem till Jill och lagade tacos 😁 Sara kom också och det blev en liten födelsedagsmiddag då hon fyllde år i onsdags men vi kunde inte ses då. Jag och Jill köpte ett Texas-vinglas till henne! Ska be om en bild så jag kan visa er 😊 Det blev mycket ätande och Sara stack hem vid 11 och kort därefter gick jag och Jill och la oss.
 
Tidigt imorse ringde klockan och det var dags för träning. Jill körde sitt golds fit och jag körde egen cardio och stretching 😃 Efter det körde vi till heb för att handla saker till second breakfast! Det blev pannkakor med nutella, massa frukt och bagels med cream cheese ❤️ Sen duschade jag och så kollade vi Harry Potter tills vi körde till flygplatsen. Så nu sitter jag här och planet ska lyfta om ca 1h om det nu är i tid...
 
 
Så nu bär det av till California och LA, vilket även blir min 8e besökta delstat! Hörs sen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?