Första skolveckan för den lilla!

2015



Idag var det första dagen tillbaka i skolan för B och oj vad taggad hon var! Dock ville min värdmamma både lämna och hämta första dagen så jag började inte förrän 2 på eftermiddagen. På morgonen ringde alarmet vid 8 och sen åkte jag till gymmet, tränade, duschade och efter det blev det en dejt med Jill på starbucks (som inte har några bagles hela september?? Vad är det?? Starbucks utan bagels i en månad, förstår inte vad som händer!). Vi snackade lite och läste massa i våra böcker. Efter en stund gick vi båda till heb för att handla mat och sen åkte jag hem. Började lite tidigare när B kom hem från skolan och packade danssaker och snacks och sen körde vi och hämtade E på skolan för att sen ta henne till dansen. Under tiden hon dansade satt jag och B på starbucks, vi delade en apelsinjuice och sen så fick hon en cake pop, lyckligt barn! Vi stack en snabbis till djuraffären innan vi hämtade E för B ville kolla på lite djur 😊 När vi sen kommit hem med E efter dansen blev det bad och middag och sen var jag off vid 7! Satte mig och gjorde klart min scrapbooking för juni och kollade första avsnittet av Paradise Hotel! Sen nu slänger jag upp ett litet inlägg innan jag ska läsa och sen sova tidigt, börjar 7 imorgon!
 
Godnatt 😍








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?