En lat söndag

2015



Jag landade tidigare än förväntat i Austin igår och Jill hämtade upp mig vid 5pm då planet egentligen skulle landad. Så det var skönt! Som den bästa vännen någonsin hade jag med mig lösviktschoklad till henne från Sverige, hon blev lagom lycklig. Vi åkte downtown och käkade på Hopdoddy, jag betalade för att hon varit så snäll och lämnat/hämtat mig från flygplatsen. Efter middagen släppte hon mig hemma och jag spenderade lite av kvällen att packa upp och sen sov jag ganska tidigt då jag började 6.30 idag...
 
Sov dock till typ 7.30 då de stora kom in och väckte mig. Lillan sov lite längre. Vi käkade frukost, kollade film och sen åkte vi till en splashpad runt 11 och sen vid 2 när vi kom hem var jag off! Gick upp på mitt rum, läste, bloggade, sov lite och packade undan saker. Jill skulle egentligen kommit men hon glömde säga till mig att hon slutade typ sent istället för 4 som jag typ tänkte så blev en lat kväll... Ska strax sova och ladda upp för första skolveckan för mina stora!!
 
 
Läste ut andra delen av A Storm of Swords så nu ligger denna på mitt nattduksbord :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?